четвер, 21 листопада 2013 р.

Модуль 9.

Модуль 9.

    Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Також я заповнила план впровадження проекту.Розробила графік використання міні-групами комп'ютерного класу після основних занять у ньому.Учні які  усвідомлять самоспрямованість у навчанні, зможуть більш осмислено використати відповідні технології для успішного завершення завдань, будуть більш успішними в сучасному житті. Незалежно від вчителя та інших дорослих  зможуть самостійно розв’язувати завдання, що дозволить  їм реалізувати свій потенціал. Також вивчили різні навчальні особливості учнів.  Необхідно враховувати  те, що у різних учнів різне сприйняття навчального матеріалу. У одного може домінувати  візуальний тип, а у іншого -  аудіальний або  кінестетичний типи сприйняття.  Необхідно враховувати особливості роботи головного мозку людини – домінування півкуль.

Немає коментарів:

Дописати коментар